دکتر فرامرز صفائی پیروز

ساخت وبلاگ

نتایج مطالعات انجام شده در رابطه با پروتز سینه چه می باشد؟

پروتز سینه قطره اشکی در اوایل دهه 90 میلادی معرفی شده اند، تا مدت های زیادی تصور شده است که پروتزهای سینه قطره اشکی نمای بهتری ایجاد می کنند، علاوه بر آن پستان های طبیعی، گرد نمی باشند، و بیشتر به قطره اشک شبیه می باشند.

پروتز سینه

اسامی که پروتزهای قطره اشکی اطلاق می شوند عبارتند از:

(Tear Drop - anatomic - Contoured - Shaped - Biodimensional)

هر چند تمامی جراحان با ارجح بودن پروتزهای قطره اشکلی نسبت به گرد موافق نبودند.

دکتر Hidalgo در مقاله ای که در سال 2002 منتشر نمود نتیجه گیری کرد که پروتزهای قطره اشکی نمای طبیعی کمتری در مقایسه با پروتزهای گرد دارند.

دکتر فرامرز صفایی پیروز | بورد تخصصی جراحی عمومی

دکتر فرامرز صفائی پیروز...
ما را در سایت دکتر فرامرز صفائی پیروز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dsafaei dsafaei بازدید : 553 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 14:59

تزریق ژل گونه | هزینه تزریق ژل گونه | مراقبت بعد از تزریق ژل

 

تزریق ژل به گونه از روش هایی است که هم صورت را زیباتر می کند هم به کاهش چروک و پیری چهره می انجامد. از این رو یک روش جوانسازی و زیبایی محسوب می شود.

تزریق ژل به گونه باعث می شود تا شما چهره ای به مراتب جذاب تر داشته باشید. برجسته سازی گونه و استفاده از فیلر و پر کننده های مختلفی از جمله ژل در صورت باعث شده تا بتوان چهره ای دلخواه را به کمک این روش های ساده به دست آورد.

همه ی افراد از زیبا بود و زیبا تر شدن استقبال می کنند. برجستگی های صورت از جمله مواردی است که باعث زیباتر شدن و جذاب شدن چهره ی ما می شود. افرادی که چهره ای هموار دارند و علاقه به فرم دادن و برجسته کردن صورت خود دارند تزریق ژل یکی از بهترین و کارآمدترین روش ها برای به نتیجه رسیدن است.

تزریق ژل به گونه | گونه گذاری

هزینه تزریق ژل

تزریق ژل یکی از روش های آسان و سرپایی است برای فرم دادن به صورت. ژل ها از ترکیب سه ماده به نام  کلاژن، اسید هیالورونیک و هیدروکسی آپاتیت ساخته می شود و باعث جوانسازی پوست می شوند. انواع ژل های تزریقی به یکدیگر متفاوت هستند و همین موضوع بر قیمت ژل تاثیر می گذارد، مقدار ژل و ماندگاری ژل از دیگر عوامل تاثیر گذار بر هزینه تزریق ژل هستند.

دکتر فرامرز صفایی پیروز | بورد تخصصی جراحی عمومی ( پلاستیک - ترمیمی ) 

دکتر فرامرز صفائی پیروز...
ما را در سایت دکتر فرامرز صفائی پیروز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dsafaei dsafaei بازدید : 545 تاريخ : پنجشنبه 19 خرداد 1401 ساعت: 13:46